16,00 € (120,55 kn)
12,61 € (95,01 kn)
Autor: Boban Melović Mate Perišić Neven Šerić
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Knjiga Upravljanje markom u poduzetništvu predstavlja nadogradnju knjige Brendiranje za poduzetnike, jer predstavlja temeljne praktične modele upravljanja markom. Tako se u knjizi predstavljaju učinkoviti strateški i taktički koncepti upravljanja markom, deset efikasnih strategija pozicioniranja i upravljanja markom, te tri posebna koncepta upravljanja markom. U knjizi je objedinjen znanstveni i praktični pristup autora koji predstavljenu materiju prakticiraju u vlastitoj praksi. Materija je predstavljena na način da bude iskoristiva i za edukaciju na stručnom i diplomskom studiju marketinga, kao i na drugim studijima u čijim programima postoje kolegiji u kojima se obrađuje materija kreiranja, pozicioniranja i upravljanja markom. Predstavljena materija je praktična i za edukacije u cjeloživotnom obrazovanju odraslih, posebice poduzetnika. Predstavljene taktički i strateški koncepti upravljanja markom, kao i strategije pozicioniranja i upravljanja markom, te posebni koncepti upravljanja markom su predočeni s mnoštvom praktičnih primjera kako bi ih poduzetnici mogli i samostalno prakticirati u svom poslovanju. Knjiga je oblikovana kroz 7 poglavlja, uvodne naznake i zaključak. U uvodnom dijelu se ukazuje na razlike aktivnosti pozicioniranja i upravljanja markom, specifičnosti tržišnog okruženja u Republici Hrvatskoj, te se argumentira potreba osmišljavanja i provedbe aktivnosti upravljanja markom. U drugom poglavlju su predstavljena ograničenja i zamke u upravljanju markom o kojima poduzetnik posebno treba voditi računa. U trećem poglavlju su predstavljene temeljne razlike strateškog i taktičkog upravljanja markom. Četvrto poglavlje obrađuje 9 učinkovitih taktičkih koncepata upravljanja markom. U petom poglavlju se predstavlja 5 suvremenih strateških koncepata upravljanja markom koji su učestali na svim razvijenim tržištima. Šesto poglavlje predstavlja 3 temeljne strategije pozicioniranja i upravljanja markom. U sedmom poglavlju se predstavlja dodatnih 7 efikasnih strategija upravljanja markom. U osmom poglavlju su predstavljena 3 posebna koncepta upravljanja markom koje su autori učinkovito prakticirali u svojoj poslovnoj praksi. Deveto poglavlje – Zaključak sadrži još neke dodatne smjernice o kojima poduzetnik treba voditi računa pri osmišljavanju aktivnosti upravljanja markom. Na kraju knjige je popis literature, popis slika i u knjizi predstavljenih poslovnih slučajeva koji djelu osiguravaju dodatnu vrijednost, a poduzetnicima praktične platforme za osmišljavanje aktivnosti upravljanja vlastitom markom. Knjiga obrađuje marketinšku materiju koja je vrlo skromno obrađena u znanstvenoj literaturi na hrvatskom jeziku, te je jedina u kojoj se predstavljaju konkretni taktički i strateški koncepti upravljanja markom, te čak 10 efikasnih strategija pozicioniranja i upravljanja markom kao i 3 posebna koncepta upravljanja markom. Djelo je nadogradnja knjige Brendiranje za poduzetnike pa je pretpostavka primjerenog odabira i učinkovite primjene nekog od predstavljenih koncepata i strategija upoznatost s osnovama brendiranja. Kreiranje marke je tek prvi korak na što se nadograđuju aktivnosti upravljanja markom. Bez kreativnog osmišljavanja i provedbe ovih aktivnosti marka neminovno završava na rubu ili u graveyard zoni.
Bilješka o autorima:
Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment, predavač i edukator. Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio angažiran u dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima kreiranja i upravljanja markom. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Značajniji projekti: Brendiranje Rivijere Gradac; Kamena Svjetla – turistička valorizacija svjetioničarskih zgrada i dr. Autor 6 znanstvenih knjiga u Hrvatskoj i 1 u Americi (izdavač Emerald Publishing), devet stručno popularnih knjiga, sedam poglavlja u znanstvenim knjigama, dvije recenzirane nastavne skripte, šezdesetak znanstvenih i dvjestotinjak stručnih objavljenih radova.
Perišić Mate, doktor ekonomskih znanosti, direktor državne tvrtke Plovput (sigurnost plovidbe) koja u ime države upravlja i jadranskim svjetionicima. Vanjski suradnik na više visokih poslovnih škola. Radno iskustvo: poduzetništvo, vrhovni menadžment, predavač. Član znanstvenog odbora jedne međunarodne znanstvene konferencije. Autor i koautor dvadesetak znanstvenih i više stručnih objavljenih radova.
Melović Boban, doktor ekonomskih znanosti u zvanju izvanrednog profesora i prodekan Ekonomskog fakulteta u Podgorici. Radno iskustvo u poduzetništvu i predavačkoj praksi. Član uredništva i recenzent više znanstvenih časopisa, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Autor više znanstvenih radova i znanstvenih knjiga, te poglavlja u znanstvenim knjigama.
Ključne riječi: Marka, strategije, taktike, koncepti, upravljanje
E-mail: Neven Šerić
Naslov: Upravljanje markom u poduzetništvu
Autori: Neven Šerić, Boban Melović, Mate Perišić
Broj stranica: 194
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2019.
ISBN: 978-953-336-535-0
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
16,00 € (120,55 kn)
13,00 € (97,95 kn)
21,00 € (158,22 kn)
18,99 € (143,08 kn)
23,00 € (173,29 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.