12,61 €
Autor: Filipa Marušić Ivan Peronja Neven Šerić
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Kontinuirani rast interesa za specijaliziranom turističkom ponudom potiče poduzetnika na promišljanje novih ideja specijaliziranih turističkih proizvoda. To često podrazumijeva značajna financijska ulaganja u opremu i resurse. Često očekivana zarada izostane. U čemu je problem? U našoj praksi se potencijalno zanimljiva ideja nove specijalizirane turističke ponude momentalno transformira u proizvod. Zanemaruje se analize i testiranje obilježja i drugih karakteristika o kojima dugoročno ovisi njena privlačnost i moguća maksimalna cijena. Autori su temelju vlastitih poslovnih iskustava i mnogih provedenih istraživanja razvili i detaljno predstavili model razvoja novog specijaliziranog turističkog proizvoda.
Knjiga predstavlja detalje procesa od razvoja ideje do komercijalizacije nove specijalizirane turističke ponude. Primjenom u knjizi predstavljenog koncepta razvoja svaka se poduzetnička ideja može provjeriti i testirati obzirom na njen financijski potencijal i mogućnost zarade.
Materija u knjizi je razrađena kroz 8 poglavlja i 28 pod poglavlja u kojima se po redoslijedu predstavljaju sugerirane i u praksi autora potvrđene aktivnosti razvoja svakog novog specijaliziranog turističkog proizvoda.
Ovo je prva knjiga u globalnim okvirima koja predstavlja u praksi provjeren koncept razvoja specijaliziranih turističkih proizvoda čija je učinkovitost potvrđena i u poslovnoj praksi autora: Neki konkretni primjeri su u knjizi i predstavljeni.
Bilješka o autoru/autorici:
Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment (turizam). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio je angažiran u više tvrtki za osmišljavanje, razvoj i upravljanje specijaliziranim turističkim proizvodima (Avanturistički turizam -Kamena svjetla-turistički boravak na jadranskim svjetionicima za Plovput; Duhovni turizam – boravak u franjevačkim samostanima za adriaticu.net Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU; Zdravstveni turizam – alternativna medicina za zdraviji život – TZ Gradac i dr.). Pored kolegija Istraživanje tržišta u turizmu, Marketing hotelskog poduzeća, Strategije marketinga u turizmu, Poslovna logistika i Upravljanje proizvodom na matičnom Ekonomskom fakultetu, nositelj je i kolegija Advanced Marketing, Brand management in tourism i E-marketing in tourism and hospitality na inozemnim znanstvenim institucijama. Autor 10 znanstvenih knjiga objavljenih u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji (Emerald Publishing) i Crnoj Gori, te deset stručno popularnih knjiga, osam poglavlja u znanstvenim knjigama (2 Springer, Velika Britanija), dvije recenzirane nastavne skripte, sedamdesetak znanstvenih i tristotinjak stručnih objavljenih radova.
Ivan Peronja, doktor ekonomskih znanosti u zvanju docent i prodekan za poslovodstvo Pomorskog fakulteta u Splitu. Područja znanstvenog interesa su mu vezana uz ekonomiju pomorstva i obalnih područja, financiranje pomorske i lučke infrastrukture. Na Pomorskom fakultetu u Splitu nositelj je više kolegija iz polja ekonomija. Kao član projektnog tima sudjelovao je na više nacionalnih i međunarodnih znanstvenih i stručnih projekata, autor/koautor je nekoliko stručnih studija, te je održao niz predavanja kao angažirani predavač na EU projektima. Autor je dva poglavlja u znanstvenim knjigama, jedne recenzirane nastavne skripte, više od trideset objavljenih znanstvenih i stručnih radova. Član je programskog i organizacijskog odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija, te recenzent više radova objavljenih u znanstvenim časopisima i međunarodnim zbornicima radova. Član je udruga Danube-Adria Association for Automation & Manufacturing, ERSA Croatia i udruge hrvatski računovođa. Višegodišnji je bliski suradnik Nevena Šerića.
Filipa Marušić je diplomirala pod mentorstvom prof. Nevena Šerića na području prilagođavanja destinacijske ponude ciljanim emitivnim tržištima. Tijekom studija, i nakon njega kontinuirano surađuje u istraživanjima i projektima sa svojim mentorom. Vlasnica je specijalizirane turističke agencije u sklopu koje kontinuirano razvija i nudi različite specijalizirane turističke proizvode, te je i direktorica hotela Peristil u Splitu. Autorica je više znanstvenih radova koje je izlagala i na međunarodnim konferencijama. Posebno područje interesa joj je razvoj i upravljanje specijaliziranih turističkih proizvoda destinacijski marketing vezano uz upravljanje resursima za kreiranje prepoznatljivih destinacijskih ikona.
Ključne riječi: Razvoj, Specijalizacija, Turizam, Ponuda, Destinacija
E-mail: Neven Šerić
Naslov: Upravljanje razvojem specijaliziranog turističkog proizvoda
Autor: Neven Šerić, Ivan Peronja, Filipa Marušić
Broj stranica: 178
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2020 .
ISBN: 978-953-336-655-5
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.