14,99 € (112,94 kn)
9,95 € (74,97 kn)
Autor: Neven Šerić
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Knjiga Upravljanje proizvodom obrađuje marketinšku metodologiju i alate koji se prakticiraju u procesu razvoja, komercijalizacije i upravljanja novim proizvodom tijekom njegovog životnog vijeka. Detaljno su obrađene sve faze u razvoju novoga proizvoda, te marketinški i drugi alati koji se u tu svrhu prakticiraju. Knjiga je oblikovana kroz 15 poglavlja i jedan dodatak.
U uvodnom dijelu se predstavlja proces upravljanja proizvodom kroz najvažnije faze i evaluacijske marketinške alate koji se u tim fazama koriste. Predstavljaju se kategorije, razine i klasifikacije potencijalnih novih proizvoda, te se skreće pažnja na određene rizike o kojima danas treba razmišljati pri donošenju odluka u ovoj poslovnoj sferi.
Drugo poglavlje obrađuje problematiku istraživanja tržišta sa aspekta donošenja odluka u procesu razvoja novoga proizvoda.
Treće poglavlje predstavlja temeljne faze i aktivnosti procesa razvoja novoga proizvoda.
U četvrtom poglavlju se predstavljaju konkretne praktične smjernice za upravljanje procesom razvoja novoga proizvoda, kao i čimbenici uspjeha u pozicioniranju novoga proizvoda.
Peto poglavlje obrađuje problematiku osmišljavanja, kreiranja i upravljanja markom novoga proizvoda. Materija je razrađena kroz identitet, prepoznatljivost i tržišnu vrijednost marke sa smjernicama za upravljanje ukupnom vrijednošću marke novoga proizvoda.
Šesto poglavlje obrađuje načine i modele segmentacije tržišta radi odabira konkretnih tržišta ili dijelova tržišta na kojima je preporučljivo u prvoj fazi komercijalizacije plasirati novi proizvod. Predstavljeni su i suvremeni marketinški pristupi koji se danas prakticiraju u segmentaciji tržišta.
Sedmo poglavlje detaljno obrađuje aktivnosti generiranja ideja za nove proizvode, te aktivnosti razvoja koncepcije novoga proizvoda. Predstavljene su praktične i iskoristive tehnike generiranja ideja za nove proizvode, kao i metodologija evaluacije tih ideja. U sklopu ovoga poglavlja je obrađena i conjoint analiza s pojednostavljenim praktičnim prikazom na temelju kojega je svatko može praktično koristiti pri vrednovanju pojedinih karakteristika novoga proizvoda tijekom njegovog razvoja.
U osmom poglavlju se predstavljaju praktične smjernice za oblikovanje strategije marketinga novoga proizvoda kroz strateški plan i upravljanje elementima marketinškog spleta na kojima se razvijaju taktike za provedbu strategije.
Deveto poglavlje predstavlja metode poslovne analize koje prethode provedbi test marketinga novoga proizvoda.
U desetom poglavlju se predstavlja praktičan model konkretnog razvoja proizvoda tijekom probne proizvodnje s odabirom poželjnih prototipova koji će se koristiti u procesu testiranja tržišta. U sklopu ovoga poglavlja se predstavljaju i načini provedbe testiranja tržišta.
Jedanaesto poglavlje predstavlja praktične pristupe i marketinške alate koji se prakticiraju u upravljanju proizvodom tijekom njegovog ukupnog životnog ciklusa. Odabirom predstavljenih strategija i taktika se može proaktivno djelovati u cilju održavanja zadovoljavajuće razine prodaje proizvoda.
U dvanaestom poglavlju su predstavljene praktične politike prodaje proizvoda, koje danas prakticira većina svjetskih trgovačkih lidera. Pored toga u ovome poglavlju su predstavljene i smjernice za kreiranje politike novoga proizvoda u cilju njegovog bržeg prihvaćanja na tržištu.
Trinaesto poglavlje predstavlja marketinške alate na temelju kojih se jednostavnije donose optimalne odluke vezane uz ambalažu i pakiranje proizvoda. Pored toga u ovome se poglavlju predstavljaju i operativne smjernice iskoristive za učinkovito upravljanje asortimanom ponude poduzeća.
U četrnaestom poglavlju se ukazuje na važne aktivnosti i kriterije o kojima treba voditi računa u fazi uvođenja novoga proizvoda na tržište, te širenja prodaje na nova tržišta.
Petnaesto poglavlje knjige predstavlja smjernice i praktična iskustva iskoristiva za efikasno pozicioniranje novoga proizvoda u tržišnoj niši koja će osigurati kontinuirani rast prodaje do faze zrelosti proizvoda.
Na kraju knjige je dodatak u kome se predstavljaju aktualne spoznaje iz područja neuromarketinga u upravljanju proizvodom. Ove spoznaje mogu značajno doprinijeti dinamici prihvaćanja i rasta prodaje novih, ali i svih ostalih proizvoda u asortimanu poduzeća.
Knjiga obrađuje znanstvenu problematiku upravljanja proizvodom za potrebe poduzeća, ali predstavlja i relevantnu literaturu za visokoškolske institucije (za kolegije Razvoj proizvoda, Upravljanje proizvodom, Upravljanje markom i sl.) kako za proizvode, tako i za usluge (posebice u turizmu).
Bilješka o autoru:
Rođen 19. ožujka 1965. godine u Splitu, diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu 1988. godine. Magistrirao 2002. godine, a 2005. godine doktorirao, grana marketing. U proceduri izbora u redovnog profesora. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje (3 godine), top menadžment (8 godina), turizam (9 godina), predavač – visoko obrazovanje (10 godina). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Academica turistica, Advances in management, član znanstvenog odbora Paneuropean shipping conference i JPD-PGT conf. Član redakcije produkcijske tvrtke Medijska osobnost Split. Zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Splitu kao nositelj kolegija: Istraživanje tržišta u turizmu, Strategije marketinga u turizmu i Poslovna logistika (diplomski studij), te Marketing hotelskog poduzeća Marketing destinacije, Upravljanje proizvodom, i Strategije marketinga (preddiplomski studij). Mentor na više poslijediplomskih i doktorskih studija u RH. Nositelj kolegija Advanced Marketing na međunarodnom MBA studiju Sveučilišta u Banja Luci. Recenzent jednog nacionalnog studijskog programa, 5 znanstvenih knjiga i četrdesetak znanstvenih radova. Održava nastavu kao gostujući profesor u inozemstvu (FSJ – Graz; AAUK-Klagenfurt Austria; Polymer technology college-Slovenj Gradec Slovenia). Kao marketinški savjetnik bio angažiran i dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima razvoja novih proizvoda. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Voditelj više seminara Agencije za strukovno obrazovanje nastavnika. Član savjeta Europskog pokreta Split, član predsjedništva Hrvatsko-austrijskog društva, član Predsjedništva udruge Sanus. Više priznanja (Plava vrpca Vjesnika 2005.; Min. zaštite prirode i okoliša 2001.; Darovateljstvo krvi). Značajniji projekti: voditelj projekta Brendiranje Rivijere Gradac, voditelj i sukreator projekta Kamena Svjetla – turistička valorizacija svjetioničarskih zgrada, suradnik u izradi Studije razvoja nautičkog turizma RH za Vladu RH 2005., suradnik na projektu Turizam katalizator integriranja jadranskog prostora RH 2006. Voditelj petnaestak projekata Eko sekcije KŠR Split. Autor dvije znanstvene knjige, devet stručno popularnih knjiga, pet poglavlja u znanstvenim knjigama, dvije recenzirane nastavne skripte, pedesetak znanstvenih i dvjestotinjak stručnih objavljenih radova. Strani jezici: engleski, talijanski, francuski i njemački.
Ključne riječi: Upravljanje, razvoj, proizvod, tržište, marketing
Naslov: Upravljanje proizvodom
Autor: Neven Šerić
Broj stranica: 180
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2016.
ISBN: 978-953-336-293-9
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
14,99 € (112,94 kn)
12,00 € (90,41 kn)
20,00 € (150,69 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.