UPRAVLJANJE MARKETINGOM HOTELA, Grupa autora

UPRAVLJANJE MARKETINGOM HOTELA, Grupa autora

SKU: W-0946

12,61 

Plaćanje kod preuzimanja

Platite gotovinom svom dostavljaču

Sigurna online kupovina

100% sigurno online plaćanje

Sažetak:

Sažetak:

Knjiga Upravljanje marketingom hotela predstavlja praktičnu i teorijsku nadogradnju knjige Istraživanje tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić) objavljenu 2014. godine. O marketingu u ugostiteljstvu, što je širi pojam od marketinga hotelijerstva, u svijetu je do danas objavljeno samo jedno djelo – Nykiel, R.A. (1983), Marketing in the Hospitality Industry. To djelo s teorijskog aspekta obrađuje marketing u ugostiteljstvu, za razliku od ove knjige u kojoj je predstavljen suvremeni koncept upravljanja integriranim hotelskim proizvodom temeljem višegodišnjih istraživanja autora, njihove poslovne prakse i poslovne prakse odabranih hotelskih subjekata s čijim upravljačkim strukturama autori imaju stalne kontakte.
U knjizi se kroz sedam poglavlja predstavljaju suvremeni marketinški alati i odabrane poslovne politike i marketinške strategije koje u hotelskom poslovanju doprinose rastu godišnje popunjenosti i otklanjanju različitih problema. Predstavljeni marketinški koncepti argumentirani su iskustvima dobre prakse, te dopunjeni smjernicama za osmišljavanje i primjenu konkretnih praktičnih rješenja u upravljanju integriranim hotelskim proizvodom. U knjizi su predstavljene i odabrane cjenovne strategije i politike cijena kombiniranjem kojih je moguće povećati godišnju popunjenost receptivnog subjekta i vidljivost na Internetu, slijedom čega će knjiga biti korisna i malim iznajmljivačima.
Autori su analizirali marketinšku praksu današnjih hotelskih lidera, te su na temelju njihovih poslovnih iskustava predstavili konkretne smjernice za primjenu suvremenih marketinških alata u hotelskom poslovanju.
Predstavljeni marketinški alati za hotelsko poslovanje, kao i smjernice i sugestije, najviše će koristiti malim i srednjim hotelskim subjektima koji rijetko prakticiraju konkretnu marketinšku koncepciju u svom poslovanju. Materija predstavljena u knjizi je posebno vrijedna za male obiteljske hotele, no iskoristiva je za unapređenje svih marketinških aktivnosti u hotelskom poslovanju neovisno o kategoriji i smještajnom kapacitetu. Knjiga će biti korisna i hotelskom vrhovnom menadžmentu.
Knjiga je praktična za cjeloživotno obrazovanje odraslih i specijalističke edukacije zaposlenika u hotelijerstvu. Predstavlja korisno štivo svima koji se bave nekom turističkom djelatnošću. Praktična je za turističke djelatike kao sredstvo samoedukacije ukoliko nemaju vremena za pohađanje organiziranih edukacija o marketingu u turizmu. Materija je u knjizi izložena na logičan i razumljiv način što djelo čini iskoristivom literaturom za kolegije na visokoškolskim institucijama u programima u sklopu kojih se obrađuje marketing u turizmu i hotelijerstvu.

Bilješka o autoru/autorici:

Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment (turizam). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio je angažiran u dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima kreiranja i upravljanja markom. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Pored kolegija Istraživanje tržišta u turizmu, Marketing hotelskog poduzeća, Strategije marketinga u turizma i Upravljanje markom nositelj je i kolegija Advanced Marketing, Brand management in tourism i E-marketing in tourism and hospitality na inozemnim institucijama. Značajniji projekti: Brendiranje Rivijere Gradac; Kamena Svjetla – turistička valorizacija jadranskih svjetionika i dr. Autor 8 znanstvenih knjiga objavljenih u Hrvatskoj i 1 u Americi (Emerald Publishing), deset stručno popularnih knjiga, osam poglavlja u znanstvenim knjigama (1 u Engleskoj, kod Springera), dvije recenzirane nastavne skripte, šezdesetak znanstvenih i tristotinjak stručnih objavljenih radova.
Anđela Jakšić Stojanović, doktorirala je na menadžmentu u turizmu i ugostiteljstvu, a diplomirala na filozofskom fakultetu, te je i profesor engleskog i francuskog jezika. Prorektor je za međunarodnu suradnju na Sveučilištu Mediterranean u Podgorici, Crna Gora, te je dekan na fakultetu Vizualne umjetnosti pri istom Sveučilištu. Nositelj je više međunarodnih kolegija na svojoj instituciji Basic Principles of Tourism, Culture of Business Communication i Public Relation. Sudjelovala je na više od 20 nacionalnih i međunarodnih znanstvenih projekata. Autorica je jedne znanstvene monografije, jedne znanstvene knjige i mnogih znanstvenih radova. Posebno područje interesa joj je destinacijski marketing vezano uz upravljanje resursima za kreiranje prepoznatljivih destinacijskih ikona. Članica je nacionalnog kvalifikacijskog savjeta Crne Gore. Djeluje i kao članica znanstvenih odbora na više međunarodnih znanstvenih konferencija, recenzentica i članica uredništva više međunarodnih znanstvenih časopisa.
Alen Jerkunica, je dekan i jedan od osnivača visoke škole Aspira iz Splita, na kojoj se pored ostalih izvode i međunarodni studiji Hotelijerstvo i turizam, te Gastronomija u Splitu i Zagrebu. Na instituciji koju vodi kontinuirano surađuje s mnogim stručnjacima iz hotelske prakse i sudjeluje u istraživačkim projektima s kolegama znanstvenicima koji se bave menadžmentom i marketingom u turizmu. Autor je jedne znanstvene knjige i više znanstvenih radova, te je bio voditelj više stručnih skupova o turizmu i član organizacijskih odbora više znanstvenih konferencija o turizmu.

Ključne riječi: Marketing, Hotelijerstvo, Upravljanje, Sezonalnost

E-mail: KONTAKT

 

Naslov: Upravljanje marketingom hotela
Autor: Neven Šerić, Anđela Jakšić Stojanović, Alen Jerkunica
Broj stranica: 152
Nakladnik: REDAK, ASPIRA
Godina izdanja: 2019 .

ISBN: 978-953-336-615-9, 978-953-57411-8-3
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev

 


Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija

Upiti i odgovori

Kako biste kupovali na Webknjižari, ne morate se registrirati. Ipak, ukoliko planirate pregledavati našu selekciju proizvoda ili naručivati više od samo jednom, registracija će vam omogućiti brže završavanje kupnje i zadržavanje proizvoda u vašoj košarici čak i ako napustite web stranicu.