12,61 €
Autor: Alen Jerkunica Anđela Jakšić Stojanović Neven Šerić
Nakladnik: REDAK, ASPIRA
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Knjiga Upravljanje marketingom hotela predstavlja praktičnu i teorijsku nadogradnju knjige Istraživanje tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić) objavljenu 2014. godine. O marketingu u ugostiteljstvu, što je širi pojam od marketinga hotelijerstva, u svijetu je do danas objavljeno samo jedno djelo – Nykiel, R.A. (1983), Marketing in the Hospitality Industry. To djelo s teorijskog aspekta obrađuje marketing u ugostiteljstvu, za razliku od ove knjige u kojoj je predstavljen suvremeni koncept upravljanja integriranim hotelskim proizvodom temeljem višegodišnjih istraživanja autora, njihove poslovne prakse i poslovne prakse odabranih hotelskih subjekata s čijim upravljačkim strukturama autori imaju stalne kontakte.
U knjizi se kroz sedam poglavlja predstavljaju suvremeni marketinški alati i odabrane poslovne politike i marketinške strategije koje u hotelskom poslovanju doprinose rastu godišnje popunjenosti i otklanjanju različitih problema. Predstavljeni marketinški koncepti argumentirani su iskustvima dobre prakse, te dopunjeni smjernicama za osmišljavanje i primjenu konkretnih praktičnih rješenja u upravljanju integriranim hotelskim proizvodom. U knjizi su predstavljene i odabrane cjenovne strategije i politike cijena kombiniranjem kojih je moguće povećati godišnju popunjenost receptivnog subjekta i vidljivost na Internetu, slijedom čega će knjiga biti korisna i malim iznajmljivačima.
Autori su analizirali marketinšku praksu današnjih hotelskih lidera, te su na temelju njihovih poslovnih iskustava predstavili konkretne smjernice za primjenu suvremenih marketinških alata u hotelskom poslovanju.
Predstavljeni marketinški alati za hotelsko poslovanje, kao i smjernice i sugestije, najviše će koristiti malim i srednjim hotelskim subjektima koji rijetko prakticiraju konkretnu marketinšku koncepciju u svom poslovanju. Materija predstavljena u knjizi je posebno vrijedna za male obiteljske hotele, no iskoristiva je za unapređenje svih marketinških aktivnosti u hotelskom poslovanju neovisno o kategoriji i smještajnom kapacitetu. Knjiga će biti korisna i hotelskom vrhovnom menadžmentu.
Knjiga je praktična za cjeloživotno obrazovanje odraslih i specijalističke edukacije zaposlenika u hotelijerstvu. Predstavlja korisno štivo svima koji se bave nekom turističkom djelatnošću. Praktična je za turističke djelatike kao sredstvo samoedukacije ukoliko nemaju vremena za pohađanje organiziranih edukacija o marketingu u turizmu. Materija je u knjizi izložena na logičan i razumljiv način što djelo čini iskoristivom literaturom za kolegije na visokoškolskim institucijama u programima u sklopu kojih se obrađuje marketing u turizmu i hotelijerstvu.
Bilješka o autoru/autorici:
Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment (turizam). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio je angažiran u dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima kreiranja i upravljanja markom. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Pored kolegija Istraživanje tržišta u turizmu, Marketing hotelskog poduzeća, Strategije marketinga u turizma i Upravljanje markom nositelj je i kolegija Advanced Marketing, Brand management in tourism i E-marketing in tourism and hospitality na inozemnim institucijama. Značajniji projekti: Brendiranje Rivijere Gradac; Kamena Svjetla – turistička valorizacija jadranskih svjetionika i dr. Autor 8 znanstvenih knjiga objavljenih u Hrvatskoj i 1 u Americi (Emerald Publishing), deset stručno popularnih knjiga, osam poglavlja u znanstvenim knjigama (1 u Engleskoj, kod Springera), dvije recenzirane nastavne skripte, šezdesetak znanstvenih i tristotinjak stručnih objavljenih radova.
Anđela Jakšić Stojanović, doktorirala je na menadžmentu u turizmu i ugostiteljstvu, a diplomirala na filozofskom fakultetu, te je i profesor engleskog i francuskog jezika. Prorektor je za međunarodnu suradnju na Sveučilištu Mediterranean u Podgorici, Crna Gora, te je dekan na fakultetu Vizualne umjetnosti pri istom Sveučilištu. Nositelj je više međunarodnih kolegija na svojoj instituciji Basic Principles of Tourism, Culture of Business Communication i Public Relation. Sudjelovala je na više od 20 nacionalnih i međunarodnih znanstvenih projekata. Autorica je jedne znanstvene monografije, jedne znanstvene knjige i mnogih znanstvenih radova. Posebno područje interesa joj je destinacijski marketing vezano uz upravljanje resursima za kreiranje prepoznatljivih destinacijskih ikona. Članica je nacionalnog kvalifikacijskog savjeta Crne Gore. Djeluje i kao članica znanstvenih odbora na više međunarodnih znanstvenih konferencija, recenzentica i članica uredništva više međunarodnih znanstvenih časopisa.
Alen Jerkunica, je dekan i jedan od osnivača visoke škole Aspira iz Splita, na kojoj se pored ostalih izvode i međunarodni studiji Hotelijerstvo i turizam, te Gastronomija u Splitu i Zagrebu. Na instituciji koju vodi kontinuirano surađuje s mnogim stručnjacima iz hotelske prakse i sudjeluje u istraživačkim projektima s kolegama znanstvenicima koji se bave menadžmentom i marketingom u turizmu. Autor je jedne znanstvene knjige i više znanstvenih radova, te je bio voditelj više stručnih skupova o turizmu i član organizacijskih odbora više znanstvenih konferencija o turizmu.
Ključne riječi: Marketing, Hotelijerstvo, Upravljanje, Sezonalnost
E-mail: KONTAKT
Naslov: Upravljanje marketingom hotela
Autor: Neven Šerić, Anđela Jakšić Stojanović, Alen Jerkunica
Broj stranica: 152
Nakladnik: REDAK, ASPIRA
Godina izdanja: 2019 .
ISBN: 978-953-336-615-9, 978-953-57411-8-3
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.