22,00 €
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Promovirajte svoj biznis jasno, autentično i s lakoćom.
The Human Centered Brand je priručnik o brendiranju za male tvrtke, obrte, udruge i nezavisne kreativce koji vam pomaže da izgradite iskrene i trajne odnose sa svojim klijentima i publikom. Ne čekajte da vam drugi kažu što trebate raditi – kreirajte sami svoju brend strategiju.
Metode opisane u ovoj knjizi omogućavaju vam da se prirodno izražavate u komunikaciji s klijentima i stvorite izvanredan, jedinstven i održiv brend. Knjiga je prikladna za pisce, prevoditelje, marketinške konzultante, odvjetnike, ilustratore, dizajnere, programere, psihoterapeute, liječnike, vlasnike kreativnih agencija, slikare, glazbenike, knjigovođe, frizere, masere i sve ostale male poduzetnike koji pružaju usluge svojim klijentima.
Bilo da ste potpuni početnik ili imate mnogo iskustva s marketingom i dizajnom, ova će vam knjiga pružiti nove spoznaje o vlastitom brendu i inspirirati vas na mnoštvo ideja koje ćete moći odmah upotrijebiti u svom poslu.
Bilješka o autorici:
Nela Dunato je umjetnica, dizajnerica i spisateljica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine te radi s malim tvrtkama na unaprijeđenju njihovih vizualnih identiteta i klijentskog iskustva. Ideje i metode predstavljene u njenoj prvoj knjizi “The Human Centered Brand” bazirane su na njenom iskustvu rada s klijentima te interesu za psihologiju, simboliku i osobni razvoj.
Također podučava grafički dizajn pri Otvorenom učilištu Algebra, vodi radionice kreativnih i poslovnih vještina te predaje na konferencijama. Piše članke o umjetnosti, dizajnu, marketingu, poduzetništvu i kreativnosti, a njen popularni blog Tutor.blog potaknuo je i educirao cijelu generaciju mladih hrvatskih web dizajnera. Dobitnica je nagrade Sfera i nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku za najbolju ilustraciju.
Ključne riječi: brend strategija, branding, marketing, dizajn, promocija, promidžba, vizualni identitet, poslovna komunikacija, društvene mreže, digitalni marketing, web stranice, osobni brend, komunikacija s klijentima, knjiga standarda
Link: https://humancenteredbrand.com/
Naslov: The Human Centered Brand
Autorica: Nela Dunato
Broj stranica: 328
Nakladnik: Nela Dunato Art & Design, obrt za kreativne usluge, vl. Nela Dunato
Godina izdanja: 2018.
ISBN: 978-953-48171-1-7
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
35,00 €
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.