28,00 € (210,97 kn)
15,93 € (120,02 kn)
Autor: Marija Dragičević
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Knjiga „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ bavi se problemom optimalnog izbora ciljeva poslovne politike hotelskih poduzeća, s posebnim fokusom na prodaju hotelskog proizvoda. Posebna karakteristika i specifičnost knjige „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ je primjena kvantitativnih metoda u procesu racionalnog donošenja poslovnih odluka.
Bilješka o autorici:
Doc. dr. sc. Marija Dragičević rođena je 9. 01. 1969. u Vignju na poluotoku Pelješcu. Magistrirala je 2002. godine obranom znanstvenog magistarskog rada pod naslovom “Planiranje prodaje u hotelskim poduzećima primjenom metode analitičkog hijerarhijskog procesa“. Doktorsku disertaciju na temu “Utjecaj implementacije sustava kvalitete na poslovanje hotelskih poduzeća u Republici Hrvatskoj“ obranila je 2010. godine na Ekonomskom fakultetu Sveučilista u Zagrebu. Na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Sveučilišta u Dubrovniku zaposlena je od 2005. godine. Nositelj je kolegija „Marketing usluga”, „Poslovna ekonomija”, „Marketinški kanali”, „Upravljanje kvalitetom”. Do sada je objavila preko 30 znanstvenih i stručnih te konferencijskih radova iz područja turizma, marketinga i upravljanja kvalitetom.
Ključne riječi:
Prodajna politika, planiranje, hotelijerstvo
Naslov: Prodajna politika hotelskih poduzeća
Autor: Marija Dragičević
Broj stranica: 132
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2014.
ISBN: 978-953-336-160-4
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
28,00 € (210,97 kn)
14,99 € (112,94 kn)
12,00 € (90,41 kn)
20,00 € (150,69 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.