MARKETINŠKA ORUŽARNICA, Hedda Martina Šola, m. econ.

MARKETINŠKA ORUŽARNICA, dr. sc. Hedda Martina Šola

SKU: W-0507

33,18  (249,99 kn)

Autor: Hedda Martina Šola m.econ.

Nakladnik: Redak

Plaćanje kod preuzimanja

Platite gotovinom svom dostavljaču

Sigurna online kupovina

100% sigurno online plaćanje

Sažetak:

Sažetak:
Kako bi saznali što se događa u mozgu potrošača te odgovore na pitanja zbog čega neke marke proizvoda uspijevaju a druge propadaju, poznavanje neuromarketinga je od esencijalne važnosti. Postoje proizvodi I reklame s kojih potrošači ne mogu maknuti pogled. Također, postoje reklame koje potrošači kada gledaju jako malo trepću. A, postoje i reklame koje potrošači uopće ne zamjećuju, iako je velika dinamika oglašavanja i reklama upadljiva! Nekada su bile dovoljne tradicionalne marketinške tehnike (dinamika oglašavanja, plasman oglasa i dizajn baziran na univerzalnoj psihologiji koji se i danas uvriježeno uči na marketinškim studijima), no, danas je potrebno poznavanje sofisticiranih I naprednih tehnika poput neuromarketinga, koji daju precizne odgovore o vašim kupcima na subliminalnoj i kognitivnoj razini. Uzevši u obzir činjenicu kako potrošač 95% odluka o kupnji i emociji koju stvara ili ne stvori nikad s nekim brendom donosi isključivo na nesvjesnoj razini, knjiga „Marketinška oružarnica“ je zamišljena kao svojevrsni alat vašeg novog marketinškog oružja (novih znanja) koja nudi kvalitetne alate kako za stručnjake, laike kao I sve one koji žele postati profanirani stručnjaci u tom području. Iako je ovo prvi priručnik koji je zbog velikog interesa preveden i na engleski jezik (2017) pod nazivom “Neuromarketing Armoury”, knjiga je pronašla hvalevrijedno mjesto u znanosti na brojim hrvatskim/međunarodnim Sveučilištima te u struci, kao neizostavna pomoć brojim marketinškim stručnjacima. Neovisno želite li saznati kako bolje pozicionirati ili plasirati proizvod na tržište te emotivno povezati Vaš proizvod/marku s kupcem, u knjizi je predstavljen sukus znanstvenih i stručnih istraživanja kako bi se obradili specifični detalji koji i danas promiču marketinškim stručnjacima zbog kojih brendovi propadaju. Danas više nije važno biti “velik” na tržištu (brend). Sada su dostupna nova pravila “ratovanja” među konkurencijom a Vaša snaga je upravo u Vaše!

Riječ urednika:
Knjiga Marketinška oružarnica rezultat je višegodišnjeg rada na području marketinga i posebno neuromarketinga mlade autorice i znanstvenice Hedde Martine Šola. Ovo je njena prva knjiga, ali, što joj daje posebnu vrijednost, i prva knjiga o neuromarketingu objavljena u Hrvatskoj.Autorica nam na konkretnim primjerima (studijama poslovnih slučajeva) i na temelju najnovijih istraživanja  govori o ovoj problematici te nam nudi alate koji se u njoj koriste i otkriva, kako sama kaže, i trikove iz marketinške prakse. Uz sve to autorica nam je u svojoj knjizi ponudila i poveću zbirku (njih čak 30) najnovijih i ažuriranih zakonskih propisa koji u Republici Hrvatskoj tretiraju ovu problematiku.Obzirom na originalan i duhovit stil pisanja, a zadržavajući pri tome potrebnu stručnu i znanstvenu razinu, te na značaj i aktualnost tematike koju obrađuje knjiga je vrijedan priručnik marketinškim stručnjacima, a osobito onima koji se bave neuromarketingom, te studentima koji izučavaju marketing, kao zanimljiva i korisna dodatna literatura.Zbog zanimljivosti tematike o kojoj govori i stila kojim je pisana knjiga Marketinška oružarnica  se, s posebnim zadovoljstvom, može preporučiti za čitanje i široj čitateljskoj publici.Poznavajući njenu volju i upornost, ali i stručni i znanstveni potencijal, uvjeren sam da nećemo još dugo čekati da nas mlada autorica podari svojom sljedećom knjigom, jer o neuromarketingu (i ne samo o tome), može još puno toga reći.  

– dr. sc. Ivan Matković
docent na Fakultetu društvenih znanosti Sveučilišta Hercegovina u Mostaru

Osvrti:
Što se tiče knjige Marketinška oružarnica, napisana je u domeni struke i stručnom metodologijom. Interdisciplinarna je, dinamična i donosi bezbroj inspirativnih i inteligentnih primjera, a visoki IQ i široka izobrazba, pretpostavljam, odgovarali bi profilu dobrih marketinških stručnjaka (Googleov natječaj za posao). Knjiga se zapravo temelji na isticanju suprotnosti: kako treba, a što ne valja u marketingu. I zato je prihvatljiva i stručnjacima i studentima i nestručnjacima poput mene jer stilom i sadržajem motivira na čitanje, na razmišljanje, suočavanje, otkrivanje bez prevelikog napora, a da pritom nije izgubila na svojoj istinitosti i stručnosti. Neuroznanost u marketingu! Kako pobijediti konkurenciju, izbjeći krizu, nositi se s krizom, pridobiti kupce, posebno djecu… Znala sam da postoji iako nisam to znala kao definiciju i disciplinu. Ono što meni u ovoj knjizi posebno odgovara, inzistiranje je na etičnosti jer čini se da ona uvijek dobiva u konačnici (korporacija Perrier i benzen u mineralnoj vodi), Ili urušavanje globalnoga morala odražava se na svim područjima ljudske djelatnosti pa i u marketingu, npr. sitnim slovima na ambalaži da morate uzeti povećalo kako biste pročitali sadržaj ili poluistine napisane na proizvodima. O tome i Vi pišete u knjizi. Čovjek se na kraju pita kako se snaći u svemu tome i ostati živ i zdrav. Knjigu sam čitala, lektorirala i istodobno učila, a to mi najviše odgovara. Naslovljena je Marketinška oružarnica. Mislim da su marketing i oružarnica gotovo sinonimi jer ne mogu jedno bez drugoga.

– Sonja Krvavica, prof., službena lektorica “Marketinške Oružarnice”

Vjerujem da Heddina knjiga može naći svoje mjesto među onih pet koje ćete ovog ljeta ponijeti sa sobom. Iz ponuđene oružarnice izaberite “marketinško oružje” koje vam najviše leži i vratite se na jesen još jači. Marketing je tržište na kojem “borba” zahtjeva kvalitetno “oružje”. Heddina knjiga je jedno od njih.

– dr. sc. Saša Petar, prof. v. š. i autor 25 poslovnih knjiga

Čestitam Hedda Martina, jedva čekam pročitati!

– Ivan Smolković, KG Media

Topla preporuka studentima i svim znatiželjnim čitateljima!
Lako čitljiv, zanimljiv i koristan vodič kroz temeljne pojmove neuromarketinga, obogaćen brojnim primjerima u kojima se lako prepoznaju situacije iz svakodnevnoga života. Marketing je svuda oko nas, a ova nam knjiga pomaže prepoznati neke njegove alate.
Čestitke autorici!

– dr. sc. Ana Skledar Matijević, prof. v. š., Prodekanica za nastavu Veleučilišta Baltazar

Čast mi je i zadovoljstvo što sam upoznala gospođu dr. sc. Heddu Martinu Šola, ukazala mi je na čitav niz aktivnosti koje svakako trebam provoditi u svom poslu, i to meni kao laiku na potpuno razumljiv način. Kao što kaže prof. Sonja Krvavica, knjiga “Marketinška oružarnica” jest pisana u domeni struke, no načinom i jezikom potpuno razumljivim svima; svakako je preporučam svima koji traže način kako se što brže otisnuti prema cilju i pritom se igrati – kroz zaigranost ali i etičnost, nagrada je poslovni uspjeh. Sigurna sam također da je ova knjiga vrlo korisna i svim potrošačima koji u moru ponuda proizvoda na tržištu žele naučiti prepoznavati kvalitetu, dakle – ono što i želimo.

– Mirjana Kvaćica

Marketinška oružarnica je pravo osvježenje među knjigama na ovu temu. Iz svake stranice se može izčitati ogromno znanje autorice na ovu temu, te knjiga svakako zaslužuje nastavak.
Knjiga će biti vrlo koristan alat studentima, a istodobno jako zanimljiva i svima koji nisu direktno u marketingu, ali ih zanima kako marketing i oglašavanje oblikuju naš svakodnevni život. Ako odaberete uzeti ovu knjigu sa sobom na godišnji ove godine, dobiti ćete brdo novih korisnih, konkretnih ideja koje odmah možete upotrijebiti u svom poslovanju.

– prof. Ana Rogić

Kao jedan od stručnih recenzenata knjige: “Marketinška Oružarnica” autorice dr. sc. H. M. Šole,  mogu reći da će ova knjiga kroz znanstvene i stručne radove autorice, šokirati kako laike, tako i stručnjake u ovoj tematici, donoseći malo poznate činjenice i tehnike, koje se koriste u svrhu promoviranja i prodaje proizvoda, na nama neshvatljiv i do sada nepoznat način. Kako sam ujedno i mentor autorici na njezinoj doktorskoj disertaciji, njezin znanstveni doprinos u području neuromarketinga se nastavlja, te će nam u skoroj budućnosti donijeti nove spoznaje u tom području. Autorica je uspjela izuzetno kompleksnu disciplinu, u ovoj knjizi, predstaviti na iznimno čitljiv način, stoga ju toplo preporučujem svim pasioniranim čitateljima kao i osobama koje rade u marketingu.

– prof. dr. sc. Stanislav Nakić, prodekan Fakulteta društvenih znanosti Sveučilišta Hercegovina

Napokon jedna knjiga, koja ne samo da će dati svoj doprinos marketinškoj struci, nego će i pomoći poduzetnicima u njihovom svakodnevnom radu, a sve je to prikazano na jedan iznimno zanimljiv način, tako da će čitatelji nakon što pročitaju ovu knjigu, željno iščekivati nove umotvorevine autorice. Ovo djelo može i treba poslužiti kao osnov za daljnja istraživanja ove problematike.

– prof. dr. sc. Marinko Jurčević, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti i stalni sudski vještak za marketing i medije

Knjiga “Marketinška Oružarnica” rezultat je višegodišnjeg rada na području marketinga i posebno neuromarketinga mlade autorice i znanstvenice dr. sc. Hedde Martine Šola. Obzirom na originalan i duhovit stil pisanja, a zadržavajući pri tome stručnu i znanstvenu razinu, te na značaj i aktualnost tematike koju obrađuje, knjiga je vrijedan priručnik marketinškim stručnjacima, a osobito onima koji se bave neuromarketingom, te studentima koji izučavaju marketing, kao zanimljiva i korisna dodatna literatura.

– dr. sc. Ivan Matković, docent na Fakultetu društvenih znanosti Sveučilišta Hercegovina

Mudra saznanja u djelu Marketinška oružarnica Hedde Martine Šola

Sretnim slučajem našla mi se u rukama knjiga dr. sc. Hedde Martine Šola Marketinška oružarnica. Pročitavši taj naslov, shvatio sam osobnu nenaoružanost tim svojstvima ljudske i poslovne komunikacije pa sam prionuo čitanju ne bih li zavirio u vrijednosti koje su toliko godina izmicale mojoj pozornosti. 

I zaista, shvatio sam već poslije prvih stranica da pored moje zaokupljenosti literarnim diskursom i teorijsko-analitičkim izvodima o razlozima njegove privlačnosti, odnosno neprivlačnosti, živi jedna znanost koja logičnim zalaskom u psihološko područje primatelja informacija otkriva da ono što pojedine ishode tematske sekvencije, ili cjeline, pravi osobito dojmljivim jestneočekivano, pa čak i paradoksalno, rješenja pojedine dvojbene situacije. Primjerice, kada je Miškin u Idiotu Dostojevskog upozoren da pripazi na vrijednu vazu, on, dakako, obeća da će se na to usredotočiti, a onda mu se dogodi da je razbije.

Odabrao sam ovaj literarni primjer stoga jer on otkriva jedan podsvjesni proces pri kojem subjekt odabire ono rješenje koje je protivno njegovoj racionalnoj odluci i težnji da zaista provede takvu odluka. Primjer, dakle,upućuje na zaključak da se poneke odluke stvaraju u jednom sakrivenom prostoru za dosluh subjekta s njime te da su one u toj svojoj skrovitosti ovisne o poretku vrijednosti o onome o što subjekt stavlja pod nadzor svoje racionalne želje.

Iz tog saznanja valja mi zaključiti:

Suočavajući se sa znanstvenim objašnjenjima Hedde Martine Šole o problemima iznalaženja marketinških izazova, potencijalni oglašivač će u štivu njezina djela naći niz iznenađujućih stavaka, pa i kritičkih opservacija o praksi oglašavanja.

Obogaćen tim novim saznanjima,oglašivač će pristupiti iznalaženje novih i učinkovitijih pristupa potencijalnim poklonicima svoje ponude.

S tim uvjerenjem, i sam se osjećajući potpunijim poslije čitanja Marketinške oružarnice, najtoplije preporučam to vrijedno djelo.

– Dr. sc. Vlatko Perković, književnik-dramatičar

Bilješka o autorici:

Dr. sc. Hedda Martina Šola, objavljena je u međunarodnoj enciklopediji „Hübners Who is Who in Croatia“ (2015) kao jedan od vodećih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj. Bilježi dvadesetogodišnje radno iskustvo u marketinškoj praksi na strateškim rukovodećim pozicijama. Predaje i nositelj je marketinških kolegija na nekolicini privatnih fakulteta u Republici Hrvatskoj te je do sada je objavila preko 30 stručnih i znanstvenih radova na temu marketinga i neuromarketinga s međunarodnom i tuzemnom recenzijom. Autor je i koautor nekoliko marketinških projekata Vlade RH, i marketinških strategija Gradova i Općina. Školovala se u Hrvatskoj i SAD-u (Cleveland State University, FIAS- Washington DC, Cambridge Wealth Management). Doktorirala je iz područja neuromarketinga na Sveučilišnom poslijediplomskom doktorskom studiju društvenih ekonomskih znanosti te stekla akademski naziv doktorice ekonomskih znanosti (dr. sc.)

Ključne riječi: Marketing, marketing management, strateški marketing, krizni marketing, Neuromarketing, odnosi s javnošću, tržišna komunikacija, marketinški zakonski propisi, hedda martina šola.

Link: www.heddamartinasola.com
E-mail: dr. sc. Hedda Martina Šola

Naslov: MARKETINŠKA ORUŽARNICA
Autorica: dr. sc. Hedda Martina Šola
Broj stranica: 288
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2016.
ISBN: 978-953-336-312-7
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev 


Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

Upiti i odgovori

Kako biste kupovali na Webknjižari, ne morate se registrirati. Ipak, ukoliko planirate pregledavati našu selekciju proizvoda ili naručivati više od samo jednom, registracija će vam omogućiti brže završavanje kupnje i zadržavanje proizvoda u vašoj košarici čak i ako napustite web stranicu.