22,43 €
Autor: Prof. dr. sc. Neven Šerić
Nakladnik: REDAK, udruga Visoki Jablani
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
U knjizi se obrađuju temeljne marketinške aktivnosti i marketinški alati prilagođeni društvenom poduzetništvu. Društveno poduzetništvo ima i pozitivne reperkusije na okruženje, no treba osigurati i kontinuitet prihoda, kako tržišni opstanak ne bi ovisio primarno o projektnom financiranju i različitim oblicima institucionalne potpore. Za razliku od marketinga neprofitnih institucija marketing društvenog poduzetništva podrazumijeva sofisticiraniji i kompleksniji pristup upravljanju poslovanjem. Obzirom na složenost današnje tržišne situacije na globalnom i na nacionalnim tržištima u ovom, prvom dijelu Marketinga društvenog poduzetništva obrađene su temeljne marketinške aktivnosti o čijoj provedbi ovise poslovni rezultati i tržišni udio. Tako su u ovoj knjizi obrađene marketinške metode praćenja, istraživanja i analize tržišta i tržišnog okruženja, te faze i postupci osmišljavanja, razvoja i komercijalizacije proizvoda i usluga u društvenom poduzetništvu. Svaki proizvod i usluga u društvenom poduzetništvu osim zarade koju treba ostvariti treba osigurati i konkretnu širu društvenu korist pa je u tom smislu integrirana marketinška komunikacija od osobitog značaja. Predstavljeni su praktični pristupi poslovnim analizama i oblici test marketing preporučljivi za društveno poduzetništvo. U knjizi su predstavljene i smjernice za oblikovanje politika prodaje, te preporučljivi pristupi komercijalizacije i difuzije proizvoda i usluga u društvenom poduzetništvu. Na kraju su predstavljene i praktične smjernice za kreiranje marke društvenog poduzetnika i njegovog asortimana. Obzirom da društveno poduzetništvo ima pozitivne reperkusije na ekonomski razvoj jedinica lokalne samouprave te doprinosi smanjivanju potreba za socijalnim transferima na razini države usvajanje predstavljenih marketinških vještina korištenjem konkretnih marketinških alata ima i šire pozitivne društvene reperkusije.
Bilješka o autoru:
Rođen 19. ožujka 1965. u Splitu; Redoviti profesor Sveučilišta u Splitu; Autor 6 znanstvenih knjiga, 2 monografije, 8 stručnih knjiga, 2 recenzirane skripte, 7 poglavlja u znanstvenim knjigama, 61 znanstvenog i 234 stručna objavljena rada; sudionik na 53 međunarodne konferencije; Radno iskustvo: međunarodno poslovanje (3 godine), vrhovni menadžment (8 godina), turizam (9 godina), visoko obrazovanje (15 godina); Član uredništva znanstvenih časopisa American Journal of Economics (USA), Academica turistica (Slovenia/Italia), Advances in management (USA),Zbornik radova EF Istočno Sarajevo (BiH),Advances in economics and business (USA), Journal of economic science: Alexandru Ioan Cuza (Romania). Stalni član znanstvenih odbora i pleanary speaker više međunarodnih konferencija: Crodma,, Communication management forum, JPD-PGT conference, Paneuropean shipping conference, Tourism in South East Europe, i suradnik niza stručnih časopisa; Član redakcije produkcijske tvrtke Medijska osobnost d.o.o. Split; Nositelj kolegija na EFST: Upravljanje proizvodom, Marketing hotelskog poduzeća; Poslovna logistika, Istraživanje tržišta u turizmu, Strategije marketinga u turizmu, Marketing u turizmu i Strategije upravljanja markom. Bio angažiran i kao edukator na područjima Istraživanje tržišta za sportske subjekte; Marketing tv medija; Izrada marketinškog projekta; Izrada produkcijskog projekta; Istraživanje i analiza tržišta tv medija; Analiza efekata projekta.
Recenzent 1 studijskog programa,6 znanstvenih knjige i udžbenika, 2 stručno popularne knjige, te 65 znanstvenih radova, Urednik 1 Zbornika znanstvenih radova s međunarodnim recenzentima. Edukator i voditelj više seminara i radionica za: Strukovno obrazovanje nastavnika, Strukovne udruge (mali hoteli, poduzetnici, sportski menadžeri i dr. (Gerilski marketing,Istraživanje tržišta u turizmu, Kreiranje i upravljanje markom,Poslovno planiranje,Razvoj novih proizvoda,Razvoj manifestacija, Upravljanje tur. ponudom, Kreiranje sportske marke, Istraživanje tržišta za sportske subjekte) i dr.; Temeljem licence British council izvodi nastavu na inozemnim institucijama (FSJ- Graz Austira; AAUK-Klagenfurt Austria; Polymer technology college-Slovenj Gradec Slovenia); Certificirani Predavač – edukator i licencirani evaluator za EU projekte; Član Savjeta Europskog pokreta Split, član Predsjedništva Hrvatsko-austrijskog društva, i dr. Značajniji projekti: Voditelj projekta turističkog brendiranja Rivijera Gradac; Voditelj projekta Kamena Svjetla – turistička valorizacija svjetioničarskih zgrada u RH; Suradnik u izradi Studije razvoja nautičkog turizma RH za Vladu RH 2005.;
Suradnik na više domaćih i međunarodnih znanstvenih projekata; Suradnik na projektima razvoja i komercijalizacije novih proizvoda za više tvrtki: RIS Marine Zagreb, Eltop Orada Split, Adriatica.net Zagreb, i dr.); Kreator i voditelj petnaest od države sufinanciranih projekata Eko sekcije KŠR Split; Edukator i stručni suradnik na više EU projekata.
Ključne riječi: Društveno, poduzetništvo, marketing, korisnici
Naslov: Marketing društvenog poduzetništva I dio
Autor: Prof. dr. sc. Neven Šerić
Broj stranica: 288
Nakladnik: REDAK, udruga Visoki Jablani
Godina izdanja: 2018.
ISBN: 978-953-336-462-9 (cjelina), 978-953-336-474-2 (I dio), 978-953-58901-3-3(cjelina), 978-953-58901-4-0 (I dio)
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.