KOMUNICIRANJE U TURIZMU, Šime Knežević

KOMUNICIRANJE U TURIZMU, Šime Knežević

SKU: WZSP-110001

17,92  (135,02 kn)

Autor: Šime Knežević

Nakladnik: Redak

Plaćanje kod preuzimanja

Platite gotovinom svom dostavljaču

Sigurna online kupovina

100% sigurno online plaćanje

Sažetak:

 

Sažetak:

Knjiga obrađuje iznimno suvremenu tematiku, područje komuniciranja i područje turizma. Komuniciranjem zalazi u područje komunikoloških znanosti, a u turizmu se bavi tematikom koja izrazito proizlazi iz ekonomskih znanosti. 
Ona predstavlja novo djelo koje na poseban način objedinjava brojne teorijske i praktične aspekte poslovanja u turizmu, a nastalo je na temeljima dugogodišnjeg rada autora u poslovnoj praksi. Djelo je u svom pretežitom dijelu fokusirano na tržišnu komunikaciju između brojnih subjekata koji čine složeno turističko tržište.
Za razliku od ostale dostupne građe iz područja marketinga u turizmu, elektroničkog poslovanja u turizmu, ekonomike turizma, turističkog posredovanja i dr., ovo djelo svojim čitateljima omogućava jedinstven pogled i pregled same tehnike komunikacije koja se stječe dugogodišnjim radom u turističkoj operativi.
Knjiga je prvenstveno namijenjena studenticama i studentima Odjela za komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, ali je svakako vrijedna literatura i ostalim studentima koji studiraju turizam i komunikologiju na fakultetima i visokim školama.

Bilješka o autoru:

Šime Knežević rođen je 18. listopada 1955. u Selinama, od majke Grgice, rođ. Jusup i oca Jure.
Osnovno obrazovanje završio je u Starigradu-Paklenici a srednje u Zadru i Zagrebu. Studij njemačkog jezika i književnosti i francuskog jezika i književnosti završio je na Filozofskom fakultetu u Zadru (Današnje Sveučilište u Zadru).
Po  programu  Ekonomskog  fakulteta  u  Zagrebu  položio  je  stručni  ispit  za vanjskotrgovinsko poslovanje, a po programu poznatog europskog turističkog osiguranja «Elvia» jednogodišnju specijalizaciju iz područja osiguranja u turističkom poslovanju.
Vođen željom za kontaktima i upoznavanjem europskog turističkog tržišta a koristeći strane jezike kao sredstvo komuniciranja, najveći dio svog radnog angažmana je proveo u turizmu, u Hrvatskoj i u inozemstvu, te stekao brojna korisna i zanimljiva iskustva o europskom turističkom tržištu.U svojoj poslovnoj karijeri obnašao je više funkcija u turizmu. Sudionik je više znanstvenih i stručnih skupova u Hrvatskoj i inozemstvu. Sudjelovao u više turističkih projekata o poslovnoj suradnji inozemnih i hrvatskih partnera i institucija.
Interes su mu razna područja, od turizma europskih zemalja njemačkog i francuskog govornog područja (Njemačke, Austrije, Švicarske, Francuske) do povijesti i običaja njegovog rodnog Podgorja. Pored toga piše pjesme te razne zapisa o ljudima i događajima.
Stalni je sudski tumač za njemački jezik.
Sretni je otac troje djece, živi i radi u Zadru i Selinama.
Na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, od
2004. godine sudjeluje u izvođenju nastave iz kolegija Komuniciranje u kulturi i turizmu.

Ključne riječi: komuniciranje, turizam, kultura, destinacija, tržište, turoperator, putovanje, turist

Naslov: Komuniciranje u turizmu
Autor: Šime Knežević
Broj stranica: 146
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-953-7595-65-4
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev

Upiti i odgovori

Kako biste kupovali na Webknjižari, ne morate se registrirati. Ipak, ukoliko planirate pregledavati našu selekciju proizvoda ili naručivati više od samo jednom, registracija će vam omogućiti brže završavanje kupnje i zadržavanje proizvoda u vašoj košarici čak i ako napustite web stranicu.