ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U SPORTU I SPORTSKOJ INDUSTRIJI

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U SPORTU I SPORTSKOJ INDUSTRIJI

SKU: W-0626

12,61 

Plaćanje kod preuzimanja

Platite gotovinom svom dostavljaču

Sigurna online kupovina

100% sigurno online plaćanje

Sažetak:

Sažetak: 

Knjiga Istraživanje tržišta u sportu obrađuje metodologiju i alate istraživanja tržišta prilagođene potrebama sportske industrije i upravljanju sportskim subjektima. Detaljno su obrađene najvažnije metode za tu svrhu, predstavljeni su praktični alati u provedbi istraživanja okruženja u kome sportski subjekt djeluje. Knjiga je oblikovana kroz 12 poglavlja. 

U uvodnom dijelu se argumentiraju razlozi implementacije aktivnosti i alata istraživanja tržišta za sportske subjekte. Drugo poglavlje predstavlja najjednostavnije oblike provedbe istraživanja tržišta kakve samostalno mogu provoditi sportski djelatnici koji imaju vrlo skromna marketinška znanja.

Treće poglavlje predstavlja mogućnosti i načine korištenja business intelligence alata u istraživanju tržišta u sporu. Ovo poglavlje je namijenjeno sportskim djelatnicima koji raspolažu primjerenim marketinškim znanjima. 

U četvrtom poglavlju se predstavljaju izvori i načini korištenja sekundarnih podataka za donošenje odluka u upravljanju sportskim subjektima.

Peto poglavlje obrađuje provedbu izviđajnih istraživanja u praksi sportskih subjekata. Ova jednostavna istraživanja zbog niskih troškova i brzine provedbe može samostalno provoditi svaki sportski subjekt sukladno predstavljenim smjernicama.

Šesto poglavlje obrađuje metodu deskriptivnih istraživanja prilagođenu sportskim subjektima i sportskoj industriji. 

Sedmo poglavlje detaljno obrađuje primarne podatke i načine njihovog prikupljanja i obrade u sportskoj industriji. Predstavljene su temeljne metode prikupljanja primarnih podataka, kao i načini oblikovanja temeljnih instrumenata za provedbu istraživanja.

U osmom poglavlju se predstavljaju metode uzorkovanja i praktični primjeri oblikovanja istraživačkih uzoraka za sportske subjekte i sportsku industriju. 

Deveto poglavlje obrađuje kvalitativne metode istraživanja tržišta koje su primjerene sportskim subjektima i sportskoj industriji.

U desetom poglavlju se predstavljaju konkretne smjernice za provedbu terenskih istraživanja za potrebe sportske industrije.

Jedanaesto poglavlje upućuje kako se provodi analiza prikupljenih podataka i oblikuje izvješće istraživanja.

Dvanaesto poglavlje argumentira opravdanost i koristi od uvođenja ovih aktivnosti u upravljanje sportskim subjektima u širem smislu.

Na kraju knjige je dat popis korištene literature i popis slika.

Knjiga obrađuje znanstvenu problematiku istraživanja tržišta u sportu i sportskoj industriji, ali predstavlja i relevantnu literaturu za visokoškolske institucije (marketinški kolegiji).

Bilješka o autoru:

Rođen 19. ožujka 1965. godine u Splitu, diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu 1988. godine. Magistrirao 2002. godine, a 2005. godine doktorirao, grana marketing. U zvanju redovnog profesora na Ekonomskom fakultetu u Splitu, Katedra za marketing. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje (3 godine), top menadžment (8 godina), turizam (9 godina), predavač – visoko obrazovanje (10 godina). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Academica turistica, Advances in management, član znanstvenog odbora Paneuropean shipping conference i JPD-PGT conf. Član redakcije produkcijske tvrtke Medijska osobnost Split. Zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Splitu kao nositelj kolegija: Istraživanje tržišta u turizmu, Strategije marketinga u turizmu i Poslovna logistika (diplomski studij), te Marketing hotelskog poduzeća, Marketing destinacije, Upravljanje proizvodom, i Strategije marketinga (preddiplomski studij). Mentor na više poslijediplomskih i doktorskih studija u RH. Nositelj kolegija Advanced Marketing na međunarodnom MBA studiju Sveučilišta u Banja Luci. Recenzent jednog nacionalnog studijskog programa, 5 znanstvenih knjiga i pedesetak znanstvenih radova. Održava nastavu kao gostujući profesor u inozemstvu (Austrija, Slovenija). Kao marketinški savjetnik bio angažiran i dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima razvoja novih proizvoda. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Voditelj više seminara Agencije za strukovno obrazovanje nastavnika. Član savjeta Europskog pokreta Split, član predsjedništva Hrvatsko-austrijskog društva, član Predsjedništva udruge Sanus. Više priznanja (Plava vrpca Vjesnika 2005.; Min. zaštite prirode i okoliša 2001.; Darovateljstvo krvi). Značajniji projekti: voditelj projekta Brendiranje Rivijere Gradac, voditelj i sukreator projekta Kamena Svjetla – turistička valorizacija svjetioničarskih zgrada, suradnik u izradi Studije razvoja nautičkog turizma RH za Vladu RH 2005., suradnik na projektu Turizam katalizator integriranja jadranskog prostora RH 2006. Voditelj petnaestak projekata Eko sekcije KŠR Split. Autor tri znanstvene knjige, devet stručno popularnih knjiga, sedam poglavlja u znanstvenim knjigama, dvije recenzirane nastavne skripte, šezdesetak znanstvenih i dvjestotinjak stručnih objavljenih radova. Strani jezici: engleski, talijanski, francuski i njemački.

Ključne riječi: Istraživanje, tržište, sport, marketing

Naslov: ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U SPORTU I SPORTSKOJ INDUSTRIJI
Autor: Prof. dr. sc. Neven Šerić, dr. sc. Jasenko Ljubica, Alen Jerkunica
Broj stranica: 192
Nakladnici: REDAK i ASPIRA
Godina izdanja: 2017.
ISBN: 978-953-336-397-4, 978-953-57411-5-2
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev 


Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

Upiti i odgovori

Kako biste kupovali na Webknjižari, ne morate se registrirati. Ipak, ukoliko planirate pregledavati našu selekciju proizvoda ili naručivati više od samo jednom, registracija će vam omogućiti brže završavanje kupnje i zadržavanje proizvoda u vašoj košarici čak i ako napustite web stranicu.