28,00 € (210,97 kn)
46,45 € (349,98 kn)
Autor: U obradi
Nakladnik: Unos u tijeku
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Knjiga Marketinška oružarnica
Knjiga Marketinška oružarnica rezultat je višegodišnjeg rada na području marketinga i posebno neuromarketinga mlade autorice i znanstvenice Hedde Martine Šola. Ovo je njena prva knjiga, ali, što joj daje posebnu vrijednost, i prva knjiga o neuromarketingu objavljena u Hrvatskoj.Autorica nam na konkretnim primjerima (studijama poslovnih slučajeva) i na temelju najnovijih istraživanja govori o ovoj problematici te nam nudi alate koji se u njoj koriste i otkriva, kako sama kaže, i trikove iz marketinške prakse. Uz sve to autorica nam je u svojoj knjizi ponudila i poveću zbirku (njih čak 30) najnovijih i ažuriranih zakonskih propisa koji u Republici Hrvatskoj tretiraju ovu problematiku.Obzirom na originalan i duhovit stil pisanja, a zadržavajući pri tome potrebnu stručnu i znanstvenu razinu, te na značaj i aktualnost tematike koju obrađuje knjiga je vrijedan priručnik marketinškim stručnjacima, a osobito onima koji se bave neuromarketingom, te studentima koji izučavaju marketing, kao zanimljiva i korisna dodatna literatura. Zbog zanimljivosti tematike o kojoj govori i stila kojim je pisana knjiga Marketinška oružarnica se, s posebnim zadovoljstvom, može preporučiti za čitanje i široj čitateljskoj publici.
Redovna cijena: 250 kn
Knjiga Prodano!
Osobna i poslovna komunikacija područje su međuljudskih odnosa kojima se svi svakodnevno bavimo, no unatoč njihovoj važnosti i utjecaju na naše živote, rijetko razmišljamo o njima, a još rjeđe ih želimo (i znamo) unaprijediti.
Komunikacija je prodaja. Svaki pokret, riječ ili simbol za svoj cilj imaju prodaju nečega što želi prodati onaj tko šalje poruku onome tko poruku prima. Svatko od nas je prodavač i svatko od nas je kupac, a komunikacija je sredstvo da uspješno provedemo kupoprodaju.
Želite li se dobro “prodati” djevojci koja vam se sviđa? Želite li svojem djetetu uspješno “prodati” prijedlog da mora ranije na spavanje? Možete li kupcu uspješno prodati proizvod (uslugu) koji nudite? Želite li se dobro prezentirati, dobro pregovarati i, naposlijetku, uspješno prodati?
Ako ste ikada gledali natjecanje plivača, trkača ili skijaša na svjetskim prvenstvima ili Olimpijskim igrama, onda ste primijetili da se razlike u postignutim vremenima mjere desetinkama, pa i stotinkama sekunde. Isto se događa i na tržištu. Konkurencija je vrlo sposobna, a pobjede se često mjere debljinom vlasi kose. Da biste uspješno nadvladali konkurenciju u bilo kojem području vaših životnih aktivnosti i stigli do cilja koji ste sebi zadali, može vam pomoći i ova knjiga.
Redovna cijena: 180 kn
Bilješka o autorima:
Hedda Martina Šola, dr.sc. objavljena je u međunarodnoj enciklopediji „Hübners Who is Who in Croatia“ (2015) kao jedan od vodećih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj. Bilježi dvadesetogodišnje radno iskustvo u marketinškoj praksi na strateškim rukovodećim pozicijama. Predaje i nositelj je marketinških kolegija na nekolicini privatnih fakulteta u Republici Hrvatskoj te je do sada je objavila preko 30 stručnih i znanstvenih radova na temu marketinga i neuromarketinga s međunarodnom i tuzemnom recenzijom. Autor je i koautor nekoliko marketinških projekata Vlade RH, i marketinških strategija Gradova i Općina. Školovala se u Hrvatskoj i SAD-u (Cleveland State University, FIAS- Washington DC, Cambridge Wealth Management). Doktorirala je iz područja neuromarketinga na Sveučilišnom poslijediplomskom doktorskom studiju društvenih ekonomskih znanosti te stekla akademski naziv doktorice ekonomskih znanosti (dr.sc.)
Dr. sc. Saša Petar, profesor visoke škole u trajnom zvanju, autor je 25 poslovnih knjiga (Sastankom do cilja, Tajna nestalog kupca, Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike, Menadžer na rubu živčanog sloma, Jeste li još uvijek sigurni da ste sigurni, Tamna strana upravljanja ljudima, Ljudska strana upravljanja ljudima, Pregovarajte s crnim vragom i zadržite bijela krila, Recite to jasno i glasno, itd.).
Jedan je od hrvatskih poslovnih savjetnika čije je znanje predstavljeno na prvom obrazovnom DVD-u za poslovne ljude “Moj pametni video”.
Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Poslovni tjednik, Udruga, Banka, qLife, itd.
Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Munji. Danas radi kao poslovni savjetnik, mentor, poslovni trener i savjetnik za pregovaranje.
Profesor je na Politehnici Pula, te predaje na nekoliko visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj.
Vodio je treninge iz menadžmenta, prodajne komunikacije (prezentacijske, pregovaračke i prodajne vještine), komunikacije u timu i upravljanje timom (rješavanje konflikta i motivacija), krizni menadžment, sudjelovanje na sajmovima, te poslovne sigurnosti za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu (Allianz, Auto Krešo, Auto Hrvatska, ANET, Billa, Coca Cola, dm, Exxon Mobil, Grawe, Importanne resorts, IBM, INA, HEP, HUP, Končar, Konzum, Koprivnička pivovara, Mozaik knjiga, Nexe grupa, Perutnina, Petrol, RAM 3, Raiffeisen Bank, Red Bull, T-Com, Tifon, Zagrebačka pivovara, itd.)
Predsjednik je i osnivač Hrvatskog društva mladih „Pametna špica”.
Ključne riječi: komunikacija, prezentacija, pregovaranje, prodaja, osobna prodaja, Marketing, marketing management, strateški marketing, krizni marketing, Neuromarketing, odnosi s javnošću, tržišna komunikacija, marketinški zakonski propisi, hedda martina šola.
Link:
www.heddamartinasola.com
www.sasapetar.com
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
28,00 € (210,97 kn)
14,99 € (112,94 kn)
12,00 € (90,41 kn)
20,00 € (150,69 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.