DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA U INTERNETSKOM OKRUŽENJU

DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA U INTERNETSKOM OKRUŽENJU

SKU: W-0534

15,93  (120,02 kn)

Autor: Katija Vojvodić

Nakladnik: Redak

Plaćanje kod preuzimanja

Platite gotovinom svom dostavljaču

Sigurna online kupovina

100% sigurno online plaćanje

Sažetak:


Sažetak:

U knjizi „Disfunkcionalna kupovna ponašanja u internetskom okruženju“ autorice dr. sc. Katija Vojvodić i dr. sc. Matea Matić ukazuju na brojne izazove koje suvremeni razvoj internetske maloprodaje postavlja pred svoje korisnike, posebice ističući nekontrolirane kupovne aktivnosti potrošača. U okviru toga, autorice razmatraju i analiziraju ponašanje potrošača i čimbenike utjecaja u internetskom okruženju, proces internetske kupnje te istraživanja disfunkcionalnih oblika kupovnog ponašanje, prvenstveno impulzivnog i kompulzivnog kupovnog ponašanja.

Bilješka o autorici:

Doc. dr. sc. Katija Vojvodić rođena je 1976. u Dubrovniku. Diplomirala je na 1998. na Fakultetu za turizam i vanjsku trgovinu Sveučilišta u Splitu gdje je 2004. i magistrirala. Doktorirala je 2010. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. U zvanje docentice izabrana je u veljači 2012. Na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku nositeljica je kolegija „Ekonomika trgovine“, „Poslovna logistika u trgovini“, „Međunarodno pregovaranje“, „Transport i osiguranje“ i „Promet i turizam“.

Doc. dr. sc. Matea Matić rođena je 1979. u Dubrovniku. Diplomirala je na Fakultetu za turizam i vanjsku trgovinu Sveučilišta u Splitu 2002. Magistrirala je 2006. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Doktorirala je 2012. na temu ”Utjecaj etnocentrizma i animoziteta na ponašanje potrošača u kupovini na području RH” na Ekonomskom fakultetu u Splitu. U zvanje docentice izabrana je u srpnju 2013. Na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku nositeljica je kolegija ”Upravljanje odnosima s klijentima”, ”Upravljanje cijenama” i ”Upravljanje strateškim marketingom”. Također, nositeljica je kolegija ”Osnove marketinga” i ”Marketinško istraživanje” na Odjelu komunikologije Sveučilišta u Dubrovniku.

Ključne riječi: Ponašanje potrošača, internetska kupnja, impulzivno kupovno ponašanje, kompulzivno kupovno ponašanje

Naslov: Disfunkcionalna kupovna ponašanja u internetskom okruženju
Autorica: Katija Vojvodić
Broj stranica: 92
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2016.
ISBN: 978-953-336-329-5
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev 


Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

Upiti i odgovori

Kako biste kupovali na Webknjižari, ne morate se registrirati. Ipak, ukoliko planirate pregledavati našu selekciju proizvoda ili naručivati više od samo jednom, registracija će vam omogućiti brže završavanje kupnje i zadržavanje proizvoda u vašoj košarici čak i ako napustite web stranicu.