17,99 €
Nakladnik: Redak
Autor: Renata Škarpa
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Bumerang za marketing i kripton za prodaju otvara oči svima koji se bave prodajom i marketingom: poduzetnicima, menadžerima, agentima i kreativcima. Knjiga pokazuje zašto nije važno imati gomilu ljudi u prodaji, već prave ljude; zašto loš publicitet uvijek pronađe put natrag; kako marketing može biti „lik”, a prodaja „djelo“ te zašto logika često pada pred snagom kreativnosti i talenta.
Autorica vodi čitatelja kroz poslovne istine koje su ponekad neugodne, ali oslobađajuće. Od odnosa između zaposlenika, marketinga i prodaje, do uloge umjetne inteligencije, iskrenog oglašavanja, važnosti jednostavnosti i načina na koji tržište doista funkcionira. Knjiga razbija iluzije o poslovnoj kulturi, poduzetništvu i „magičnim“ motivacijskim citatima te podsjeća da je odluka bez djelovanja samo namjera, a da se uspjeh u poslu ne prodaje bez razumijevanja kupaca i vremena u kojem živimo.
Kroz niz kratkih i snažnih poglavlja, isprepletenih primjerima i provokativnim pitanjima, ova knjiga otvara prostor za preispitivanje svega što znamo o prodaji i marketingu, i nudi konkretne uvide kako ih uskladiti u ravnoteži budućnosti.
Bilješka o autorici: Renata Škarpa stručnjakinja je za prodaju, realizaciju prodajnih planova i prodajnu komunikaciju. Nakon dugogodišnjeg rada u poslovnom sektoru, znanje je pretočila u knjige, edukacije i kolumne kroz koje pomaže tvrtkama i pojedincima da poboljšaju rezultate.
Godinama piše poslovne kolumne u rubrici Prodajna Abeceda u časopisu Poduzetnik, a knjiga Bumerang za marketing i kripton za prodaju njezina je treća autorska knjiga, nakon naslova Prodaja iz prve ruke i Komuniciram, dakle, prodajem.
Renata je poznata po svom jasnom, britkom i praktičnom pristupu; bez suvišne teorije i prazne motivacije. Svojim pisanjem i radom povezuje svijet marketinga i prodaje, otvara nova pitanja o ulozi umjetne inteligencije u poslovanju i nudi realne alate kako postati sigurniji u komunikaciji, uvjerljiviji u prodaji i kreativniji u marketingu.
Ključne riječi: PRODAJA, MARKETING, PRODAJNA KOMUNIKACIJA
E-mail: Renata Škarpa
Naslov: Bumerang za marketing i kripton za prodaju
Autor/autorica: Renata Škarpa
Broj stranica: 184
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2025..
ISBN: 978-953-395-130-0
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev