14,99 € (112,94 kn)
12,61 € (95,01 kn)
Autor: Katja Rakušić Cvrtak Neven Šerić Silvija Vitner Marković
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Sažetak:
Knjiga Brendiranje za poduzetnike praktičnim primjerima i konkretnim sugestijama educira poduzetnike kako da učinkovito kreiraju marku. Iskoristiva je i za potrebe cjeloživotnog obrazovanja odraslih, jer je pisana popularnim stilom. Zadovoljava i kriterije nastavne literature na sveučilištima i visokim poslovnim školama. U knjizi su predstavljeni temeljni marketinški alati i postupci koji se prakticiraju u brendiranju u poslovnoj praksi. Uz primjere iz poslovne prakse, od kojih je većina vezana uz konkretna iskustva autora, u knjizi su predstavljene metode i postupci slijedom kojih se poduzetnici mogu samostalno okušati u kreiranju marke. Knjiga je oblikovana kroz 8 poglavlja, uvod i zaključak. Zanimljivo je deset obrađenih poslovnih slučajeva iz kojih primjera svaki poduzetnik može ponešto iskoristiti.
Bilješka o autoru:
Rođen 19. ožujka 1965. godine u Splitu, diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu 1988. godine. Magistrirao 2002. godine, a 2005. godine doktorirao, grana marketing. U zvanju redovnog profesora na Ekonomskom fakultetu u Splitu, Katedra za marketing. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje (3 godine), top menadžment (8 godina), turizam (9 godina), predavač – visoko obrazovanje (10 godina). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Academica turistica, Advances in management, član znanstvenog odbora Paneuropean shipping conference i JPD-PGT conf. Član redakcije produkcijske tvrtke Medijska osobnost Split. Zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Splitu kao nositelj kolegija: Istraživanje tržišta u turizmu, Strategije marketinga u turizmu i Poslovna logistika (diplomski studij), te Marketing hotelskog poduzeća, Marketing destinacije, Upravljanje proizvodom, i Strategije marketinga (preddiplomski studij). Mentor na više poslijediplomskih i doktorskih studija u RH. Nositelj kolegija Advanced Marketing na međunarodnom MBA studiju Sveučilišta u Banja Luci. Recenzent jednog nacionalnog studijskog programa, 5 znanstvenih knjiga i pedesetak znanstvenih radova. Održava nastavu kao gostujući profesor u inozemstvu (Austrija, Slovenija). Kao marketinški savjetnik bio angažiran i dvadesetak malih i srednjih poduzeća na projektima razvoja novih proizvoda. Certificirani Predavač – edukator o upravljanju programima i projektima EU. Voditelj više seminara Agencije za strukovno obrazovanje nastavnika. Član savjeta Europskog pokreta Split, član predsjedništva Hrvatsko-austrijskog društva, član Predsjedništva udruge Sanus. Više priznanja (Plava vrpca Vjesnika 2005.; Min. zaštite prirode i okoliša 2001.; Darovateljstvo krvi). Značajniji projekti: voditelj projekta Brendiranje Rivijere Gradac, voditelj i sukreator projekta Kamena Svjetla – turistička valorizacija svjetioničarskih zgrada, suradnik u izradi Studije razvoja nautičkog turizma RH za Vladu RH 2005., suradnik na projektu Turizam katalizator integriranja jadranskog prostora RH 2006. Voditelj petnaestak projekata Eko sekcije KŠR Split. Autor tri znanstvene knjige, devet stručno popularnih knjiga, sedam poglavlja u znanstvenim knjigama, dvije recenzirane nastavne skripte, šezdesetak znanstvenih i dvjestotinjak stručnih objavljenih radova. Strani jezici: engleski, talijanski, francuski i njemački.
Naslov: BRENDIRANJE ZA PODUZETNIKE
Autor: Neven Šerić, Silvija Vitner Marković, Katja Rakušić Cvrtak
Broj stranica: 134
Nakladnik: REDAK, Veleučilište u Karlovcu
Godina izdanja: 2017.
ISBN: 978-953-336-409-4
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati “Europa” ili “Ostale zemlje svijeta”, a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).
Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.
14,99 € (112,94 kn)
12,00 € (90,41 kn)
20,00 € (150,69 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.