14,99 € (112,94 kn)
16,99 € (128,01 kn)
Autor: Renata Škarpa
Nakladnik: Redak
Platite gotovinom svom dostavljaču
100% sigurno online plaćanje
Knjiga „Komuniciram, dakle, prodajem“ bavi se temama s područja direktne prodaje, marketinga i prodajne komunikacije.
Citati iz knjige na temu prodaje: „Ponuda je dobra onoliko koliko ste sposobni oko nje stvoriti priču.“, „Prodaja je ponajprije oblik komunikacije.“, „Optimizam je najbolja prodajna vještina.“, „Prodaja je kreativnost trenutka, dok je marketing kreativno traženje trenutaka.“
Citati iz knjige na temu marketinga: „Prodaja je s Marsa, a marketing je s Venere.“, „Ako je tvrtka poput automobila, onda je marketing gorivo za tvrtku.“, „Marketing treba biti najaktivniji zaposlenik svake tvrtke.“, „Ulaganje u marketing je kao ulaganje u vašeg top-igrača.“, „Ako nemate špicu u napadu, kako mislite pobjeđivati?“
Citati iz knjige na temu komunikacije: „Komunikacija je najstabilnija valuta jer joj nikada ne pada vrijednost.“, „Ako niste popločali način komunikacije unutar tvrtke, stalno ćete kroz nešto propadati.“, „Da je dobra komunikacija laka za svladavanje, većina tvrtki bi premašivala godišnje ciljeve.“, „Kako s ljudima komunicirate, takve rezultate i dobijete.“
Bilješka o autorici:
Renata Škarpa napisala je dvije knjige s područja ekonomije. Prva knjiga „Prodaja iz prve ruke” izdana je u nakladništvu tvrtke Redak 2023. godine. Obje knjige baziraju se na osobnom iskustvu rada u prodaji. Autorica knjige radi kao voditelj odjela prodaje u medijskoj kući u Zagrebu. U 2024. godini njezine kolumne se objavljuju u časopisu Poduzetnik, u rubrici Prodajna abeceda.
E-mail: Renata Škarpa
Naslov: Komuniciram, dakle, prodajem
Autorica: Renata Škarpa
Broj stranica: 122
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2024.
ISBN: 978-953-395-003-7
Tisak: digitalni tisak knjiga – print na zahtjev
14,99 € (112,94 kn)
12,00 € (90,41 kn)
20,00 € (150,69 kn)
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Print na zahtjev usluga je digitalnog tiskanja knjiga u malim nakladama od samo 20, 50, 100 ili više primjeraka, prema potrebi naručitelja, a već od jednog primjerka.